REGULAMIN

  1. PRZEDSIĘBIORCA, KONTAKT

1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.lealea.pl jest BB-TEX sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300) przy ul. K. Ujejskiego 8, NIP: 5472242776, (zwane dalej także „Właściciel” lub „Prowadzący sklep”).

1.2. Masz możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:

  • wskazanym w zakładce kontakt, numerem telefonu
  • poprzez pocztę elektroniczną na adres: 
  • poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
  1. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO Le’ale’a

2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat, zwane dalej „Klientem” lub „Klientami”.

2.2. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które przetwarzamy na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

  1. ZAMAWIANIE TOWARÓW

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.lealea.pl

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany oraz orientacyjnej dostępności.

3.3. Zamawiając towar, Klient dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy,  określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów. 

  1. JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM – SZCZEGÓŁOWA INSTRUKCJA

4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru w danej ilości/rozmiarze/itp., należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”. Zostanie on poinformowany o dodaniu wybranych produktów do koszyka.

4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się formularz, do którego należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.5. Po wybraniu sposobu dostawy na podany adres i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.6. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części Metody płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.8. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”

4.9. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności zostanie przekierowany do strony obsługującej płatność.

4.10. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez Prowadzącego Stronę, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

4.11. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie, zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca, uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.

4.12. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.13. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem. 

  1. CENY

5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane są w złotych polskich. Podane ceny to ceny brutto, zawierające podatek VAT.

5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy.

5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Prowadzącego sklep. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Prowadzącego Stronę zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 

  1. DOSTĘPNOŚĆ ZAMÓWIONYCH TOWARÓW

6.1. Informacja o stanie magazynowym jest widoczna na stronie każdego z oferowanych produktów.

6.2. W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie dostępnych rozmiarów i wariantów.

  1. NIEMOŻNOŚĆ ZREALIZOWANIA ZAMÓWIENIA

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Właściciel może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.

  1. SPOSÓB DOSTAWY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

8.1. Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki za granicę. Czas oraz cena wysyłki ustalana jest w zależności od ilości zamówionych produktów oraz od kraju wysyłki.

8.2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności za zamówiony towar.

8.3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia lub inny czas, jeśli jest to wskazane na stronie danego produktu. 

8.4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych, świąt lub wydarzeń spowodowanych siłą wyższą, na które Właściciel nie miała wpływu.

8.5. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności jednej z aktualnie dostępnych płatności online, realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.

8.6. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana, na etapie składania zamówienia, firma kurierska.

  1. FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

9.1. Za pobraniem: opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu na wskazany adres.

9.2. Przelew: dostępne są wyłącznie przelewy on-line dokonane przy użyciu wybranej przez Klienta metody płatności, tj. serwisu jednego z naszych partnerów. Po dokonaniu wyboru, Klient zostaje w bezpieczny sposób przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a wybranym operatorem płatności.

9.3. Przy sprzedaży detalicznej nie akceptujemy przelewów tradycyjnych, wobec czego Klient nie otrzyma numeru konta, na który należy dokonać wpłaty np. w banku lub na poczcie.

9.4. Karta płatnicza: w przypadku gdy Klient jest posiadaczem karty umożliwiającej dokonywanie płatności w Internecie (o tym, czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem wybranego przez Klienta partnera Prowadzącego Stronę. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a operatorem posiadanej przez Klienta karty.

9.5. Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta wiadomości z informacją, że zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail na adres .

  1. UMOWA SPRZEDAŻY

10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.lealea.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że możemy odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu ochrony swoich dóbr.

10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.

  1. WYKONANIE UMOWY – TERMIN

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy zobowiązujemy się do przekazania towaru firmie kurierskiej w terminie do 5 dni od dnia poprawnego złożenia zamówienia. W sytuacji zamówienia produktu personalizowanego, czas realizacji zamówienia i przekazania firmie kurierskiej wydłuża się do 10 dni. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru).

13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta) weszła w posiadanie towaru.

13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie wskazanym powyżej, w jeden ze wskazanych sposobów:

  • wypełniając formularz zwrotu na naszej stronie
  • pocztą na adres: BB-TEX sp. z o.o. – Dział Zwrotów Le’ale’a , ul. K. Ujejskiego 8, 43-300 Bielsko-Biała
  • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: 

Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności.

13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 21-dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 13.2. powyżej.

13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Prowadzący Stronę zwraca Klientowi otrzymane płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu w stanie nowym, wraz z opakowaniem i metkami. Koszt wysyłki ponosi Klient i nie jest on zwracany.

13.6. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.

13.7. Właściciel może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.

13.8. Zwracane produkty należy odesłać na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji Le’ale’a , ul. K. Ujejskiego 8, 43-300 Bielsko-Biała, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

13.9. Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13.10. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  1. REKLAMACJE

14.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Prowadzący stronę ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Le’ale’a może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.

14.3. W celu skorzystania z prawa do reklamacji produktu, Klient składa jednoznaczne oświadczenie o reklamacji produktu, w jeden ze wskazanych sposobów:

  • wypełniając formularz reklamacji na naszej stronie
  • pocztą na adres: BB-TEX sp. z o.o. – Dział Zwrotów i Reklamacji Le’ale’a , ul. K. Ujejskiego 8, 43-300 Bielsko-Biała
  • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: 

Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności.

14.4 W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany zalecany przez nas formularz „Reklamacja”, który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: BB-TEX sp. z o.o. – Dział Reklamacji Le’ale’a , ul. K. Ujejskiego 8, 43-300 Bielsko-Biała.

14.5.Prowadzący stronę rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia, poprzez wiadomość e-mail.

14.6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, produkt w pierwszej kolejności zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt bez wad, jeśli powyższe opcje będą niemożliwe do wykonania, Klient otrzyma zwrot należności za towar oraz zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do Sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii/skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: 

14.8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji wysłanej drogą pocztową lub kurierem, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

  1. WYSTAWIENIE FAKTURY

16.1. W przypadku żądania wystawienia faktury Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.  

16.2. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

W celu utrzymania konta Klienta oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, Właściciel przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje  dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.zwrotów i